Omgaan met lastige klanten
Een veilige omgeving voor medewerker en bezoeker
In de hedendaagse consumentgerichte wereld is het onvermijdelijk ook in de coffeeshop te maken te hebben met klanten die emotioneel of agressief zijn. Deze training richt zich op verbale en non-verbale communicatie, waarbij deelnemers leren hoe ze effectief kunnen reageren op frustratie en agressie. De aangeleerde skills zijn bedoeld om in te zetten op de werkvloer maar ook daarbuiten zijn ze heel bruikbaar.
Praktijkgericht oefenen
Training in teamverband
Theorie en praktijktraining. Acteurs worden ingezet om verschillende scenario’s na te spelen, wat deelnemers helpt om realistische ervaringen op te doen.
Workshop: dagdeel van 4 uur.
- vormen van agressie
- herkennen van vorm
- interventie inzetten
- oefenen met trainer-acteur
- inclusief basis overvaltraining
Groepen vanaf 5 personen
Kosten op aanvraag
Samenwerken in een informele setting.
Versterk je bedrijf
De basis van teambuilding draait om het versterken van samenwerking en communicatie binnen een team. Open en eerlijke communicatie helpt misverstanden te voorkomen en bevordert samenwerking. Teamleden moeten elkaar kunnen vertrouwen. Dit kan worden opgebouwd door gezamenlijke activiteiten en doelstellingen. Duidelijke en gezamenlijke doelen zorgen ervoor dat iedereen op dezelfde lijn zit en weet wat er verwacht wordt.
Sociale vaardigheid
Een veilige omgeving
Deze training biedt jou de tools en technieken om effectief en professioneel om te gaan met lastige situaties, zodat je niet alleen de klanttevredenheid kunt waarborgen, maar ook je eigen gemoedstoestand kunt beschermen.